5 de marzo de 2008

Znovu ostříhán




Dneska mě na chodbě zastavil inspektor, že prý mám moc dlouhé vlasy a že si je mám ostříhat.... Ale radši jsem to udělal, protože dneska čtyři moje splužáky nepustili kvůli délce vlasů do školy. Vůbec tady maj zajímavý metody. Když někdo má tři pozdní příchody, tak musí za trest v sobotu do školy. Řekl bych, že to funguje líp než napomnutí a dutky. Taky dneska na hodinu matiky přišli inspetoři s nůžkama a stříhali náramky přímo ze zápěstí, povolený jsou jenom hodinky a holky můžou mít kovový šperky (pokud nejsou moc výstřední).


Dneska mě stříhala Jo. Dvakrtá stříhanej během tří dnů jsem ještě nikdy nebyl...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Tak třeba zítra bude do třetice všeho zlého dobrého :-)

Unknown dijo...

No aspoň sis to vynahradil za tu dlouhou dobu bez stříhání. No a zítra půjdeš do hola a máš pokoj. :D
Jinak metoda pozdních příchodů se mě taky docela zamlouvá a myslím si, že fungovat musí určitě lépe, ovšem kdo zaplatí kantory v sobotu, že.. :)

Anónimo dijo...

Hele Milane, mě se to vůbec nelíbí. To je evidentní omezování osobní svobody a Ty se musíš proti tomu vzepřít. Na pomoc Ti posílám odkaz na linku bezpečí, kde Ti určitě poradí co máš dělat. http://www.linkabezpeci.cz/webmagazine/home.asp?idk=191

Na protest si nech narůst alespoň dlouhé obočí.

Petr

Milan dijo...

Re Přemek: Oni choděj v sobotu do práce stejně (průměrná pracovní doba v Chile je od devíti do sedmi, tak aby si to vanahradili)

Re: Petr: děkuju, zvážím to. Maj skypový číslo?