20 de marzo de 2008

Prázdniny

Konečně prázdniny - v pátek je státní svátek a ve čtvrtek jsme dostali coby katolický colegium volno na přípravu na Velikonoce. Ve středu jsme měli convivencii, což je taková odpolední párty pro celou třídu i s profesorama, kde se griluje a kecá. Asi v deset jsme se přesunuli do domu Nika, kde jsme pokračovali v carrete s piscem a reggeatonem. Šel jsem si lehnout asi v pět, ale někteří lidi jeli eště dál.... No, dnešek jsem nakonec místo duchovní přípravy využil na vyspání se :-)

2 comentarios:

Unknown dijo...

však spánek je taky duchovní příprava, ne? :P
jsem zvědav jak "tvá rodina" bude slavit Velikonoce, těším se na další popisy ;)

Milan dijo...

Moje rodina o sobě říká, že je "exhippies", takže moc duchovně ne... ale až tak mi to nevadí, ale trochu mi chybí te pocit jara, tady akorát začal podzim...