16 de marzo de 2008

AFS BBQ

Už mám konečně od Ann fotky z minulé soboty, kdy jsme byli na grilování s ostatníma lidma z AFS. Bylo to v domě jejích host parents, kteří bydlí v dost luxusním condominiu. Jejich dům vypadá zevnitř spíš jako hotel, takže se mi náš kreolský dům líbí pořád víc a víc.











Každopádně jsem se po nějaký době potkal s ostatními exchange studenty tady v San Bernardu - Tania z Itálie a John za Států. Kromě jejich rodin přišli i další lidi za AFS, potkal sem se konečně se svojí contact person - Alesandrou a skvěle jsem si pokecal s Marcelem (studuje práva na Universidad de Chile a pracoval na programu současný chilský prezidentky Michele Bachelet). Kromě toho každý přinesl spoustu výbornýho jídla...













Tania ze Sardínie













Spolužáci ze školy - v modrém svetru Valentina (kamarádka Paula), Valentina (z áčka) a Jo z profilu

3 comentarios:

Unknown dijo...

Milane mám návrh: udělej pls soupis všech jmen i s fotkama, o kom mluvíš. Se totiž občas začínám ztrácet, horší jak nějaká telenovela.. :D (a hlavně jsem zvědavej na fotky Jo)

Milan dijo...

re: Díky za nápad, už to tam je.... teda bez fotek, na to momentálně nemám čas :-)

Unknown dijo...

Teda Milane, ty válíš. Takhle promyšlený jsem to fakt nečekal, to je dokonalý! To už i ty fotky oželím. (teda u kluků, holky chci mít i vizuálně :D )
Moc díky! Určitě to hodně pomůže při čtení!