10 de marzo de 2008

La misa de inicio

Nemám rád pondělí, tohle bylo fakt špatný.... Na biologii jsem nerozuměl skoro ničemu a s Barriosem jsme si prodloužili hodinu o patnáct minut, protože jsme nebyli schopný dát dohromady otázky, který nám miss zadala. Tecnica de lenguaje byla podobná. Dělali jsme spoustu jazykových cvičení na slovíčka a Nana, kterej byl se mnou ve dvojici dal, dohromady slovíček skoro stejně jako já. Nakonec dne jsme ještě museli na hudebce zpívat, což jsem nedělal několik let...
Místo filozofie (kde jsme odevzdávali práce a dostali další - přečíst Apologa de Socrates do konce března) jsme byli na zajahovací mši v tělocvičně. Místo koše na basket se tam objevil velký dřevěný kříž a místo profesora s píšťalkou tam byl jakýsi kněz a taky spoustu židlí, abychom měli kde sedět. Obřadu jsme moc nerozuměl, chvli mluvil kněží, chvíli lidi ze školy, pak studenti. Občas jsme si stoupli, pak zase seděli, taky se dost zpívalo.... No, ale každopádně to bylo lepší než filozofie. Pak začal kněží mluvit o krvi a tělu Páně a já jsem si uvědomil, jak je vlastně křesťanství morbidní - jíst tělo Kristovo...
Jinak Paulovije od pátku špatně, takže nebyl ve škole (včera šel na koncert Iron Maiden) a Jo dneska taky utekla domů, protože jí bolela hlava. Nebylo by špatný se hodit marod, zejtra píšeme prueba diagnostica z dějepisu...

3 comentarios:

Unknown dijo...

zatahovat takhle na začátku? nezapomeň na procenta. :)
jinak jsem zvědav na další poznatky z podoby věřících v Chile, zatím se viditelně stále bráníš. :)

Anónimo dijo...

njn, není každý den neděle :-)

Milan dijo...

Ve třídě jsme ateisti dva, jinak v podstatě všichni katolíci. Někteří moji spolužáci jsou vlažnější, někteří chodí do kostela pravidelně.... ale jinak tady má církev dost velký vliv, určitě větší než u nás a rozhodně to není jenom společenská organizace...