26 de marzo de 2008

La vida en Chile

Pozoruju, že už jsem si nějak tak zvyknul na chilskej způsob života - co můžeš udělat zejtra odlož na pozejtří....
O víkendu jsme byli v Maitencillu, spali do jedný, grilovali , k večeru zašli na chvíli na pláž a ani jednou nebyli na mši (Ann říkala, že oni byli asi čtyřikrát plus další v pondělí ráno ve škole....). Taky jsem konečně dočetl El Tunel od E. Sabata, kterej máme jako povinnou četbu. Docela se mi to líbilo a doporučuju všem příznivcům existencionalismu. Jinak teď čtu Obranu Socratovu, kterou máme pro změnu na filozofii a docela mě to baví, snad eště víc než když jsem to četl před rokem.
Jorge mi teď půjčil super argentinskej komiks - Manfalda... Někdy to musím nafotit a něco sem dát.
Asi bych se měl učit, protože zejtra píšem prueba z Historia de Chile a z Lenguaje, ale dneska mi prueba z Historia docela sedla (a to jsem se celý odpoledne díval s Jo a Vali na film), tak asi počkám až po večeři :-)
Jinak jsme dneska byli dopoledne místo školy na exkurzi v jaderným reaktoru, tak sem snad hodím časem fotky (jestli nedostanu nemoc z ozáření).

No hay comentarios.: