3 de marzo de 2008

Ostříhán


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Milane, skvělý že sis pořídil tenhle blog (možná jsem trochu pozadu...) už ho mám přečtenej celej a hrozně moc ti držíme palce a vzpomínáme na Tebe! (teda já určitě... :-) Pořádně jim to natři ve škole a zaperli nějakou skvělou frází ze španělštiny pro začátečníky...
Lucka (hádej jaká.. :-P)

Milan dijo...

Re Lucka: Už se stalo... Dneska za mnou byl rektor a přátelsky se mně zeptal "?Que tal?" v rozverný náladě jsem mu odpověděl jako vždycky všem "?Bien, y tu?" všichni kolem mně na chvíli ztuhli... Úplně jsem zapomněl, že existuje něco jako "usted" a že bych mu měl vykat.... Tady to navíc berou docela vážně, třeba vnuci tykají babičkám, atd.... ale nakonec to nějak ustál :-)

Unknown dijo...

No co dodat, hodně štěstí.. ;)

Anónimo dijo...

máma řekla....

A co kdybys nám ty vtipné otázky taky přeložil...:-)