1 de marzo de 2008

Vuelta

Tak jsme se po tejdnu vrátili zase do Calery de Tango, protože v pondělí začíná škola... No, v srpnu to bývá horší, teď aspoň poznám spoustu nových lidí.... ale další prázdniny bych si dal hned...
Zatímco jsme byli s Betty, Paulem, Jorgem, babičkou a Jorgeho přítelkyní Ketu v Maintencillu na pláži, tak se skoro celý dům změnil. Teda, co se týče interiéru. Máme nový podlahy, lišty, přestavěný nábytek. Taky se vrátila z dovolený Juanita, tak tu je krásně uklizeno, v patiu visí vypraný prádlo.... a kromě toho Juanita úplně skvěle vaří. Džus z čerstých meruněk jsme měl k snídani poprvé...
Taky už mám skoro hotový pokoj, jenom chybí stůl. Je dlouhý a úzký přesně jako Chile, protože vzniknul ze severní terasy. Po celé jedné straně mám okna (na sverní, to je jako jižní u nás), takže je dost světlej a vzdušnej. Někdy to nafotím a dám sem fotky.
Teď abych se pomalu naučil lidem vykat, pozejtří začíná škola. Ještě, že tady mám učebnici španělštiny pro začátečníky...

5 comentarios:

david santos dijo...

Buono lavoro, Milan!

Unknown dijo...

Držím palce, Milane. Těším se na fotky a první zážitky ze školy (ale fotky víc :D )

Anónimo dijo...

a jaké je zaříkávadlo, aby se během dovolené změnil byt? :-)

Milan dijo...

Re anonym: Ja ti ani nevim, proste se to tak stane... mozna mi to i nekdo vysvetloval, ale asi jsem mu nerozumnel...

Anónimo dijo...

opraf tu chybku. m