10 de marzo de 2008

Náročnej víkend

Víkend končí, ale potřeboval bych ještě aspoň jeden, bylo to ještě skoro náročnější než škola... V pátek hned po škole se u nás stavily Gábi od nás ze třídy a Vali z béčka, abychom udělali ještě s Jo úkol na filozofii. Samozřejmě to ale dopadlo tak, že jsme většinu času prokecali a nakonec jsme se dívali na nějakej divnej americkej film. Odpoledne docela silně pršelo, ale tady všichni déšť milují. Asi to bude tím, že prý byl první od září....
Kolem desátý se pro nás stavila máma jedný kamarádky Jo a vyrazili jsme na párty k jednomu mýmu spolužákovi. V jednom dípu nás jelo devět a vzhledem k dešti bylo všechno jaksi paralyzovaný. Mobily nefungovaly, silnice byla plná vody.... U Nany (můj spolužák) jsme zjistili, že nejde proud, ale tak co, když už jsme tady. Bylo tam spousta lidí ze školy a i nějaký ze Santiaga. Prej jsou tady hezčí holky... Vzhledem k tomu, že nešel proud, tak jsme pouštěli hudbu jenom z auta, takže nikdo moc netancoval. Mně to až tak nevadilo, ale to bude asi tím, že jsem gringo a prostě moc netancuju... Místo toho jsme spíš pili a kecali, takže jsem si připadal jako doma v pátek večer. Je tady neuvěřitelně levná Corona (asi za dvacku), ale všichni pijou piscolu, což je pálenka pisco s colou. Domů jsme jeli asi ve čtyři, když se pro nás stavil Jorge, kterej se taky vracel z nějaký párty - v Hyundai o velikosti felície nás jelo osm.
V sobotu jsem vstával asi v půl druhý. Odpoledne se u nás stavilya Gabi s Vali, abychom dodělali úkol na filozofii. K večeru jsme potom jeli ještě s Betty k host family Ann z Alasky, která chodí na stejný colegio, protože tam bylo BBQ od AFS. Potkal jsem tam po dlouhý době Johna ze Států a Taniu z Itálie a všichni čtyři jsme se shodli na tom, že Chile je super. Konečně jse se tam viděl s Alejandrou, která byla asi před šesti rokama s AFS v Rakousku a je moje contact person. Jinak BBQ jako párty nebyla nic moc, takový dost usedlý. Ale pokecal jsem si tam dost dobře s Marcelem, se kterym jsem se už dost bavil na orientaci. Studuje právo na Universidad de Chile a dost se zajímá o politiku, ale je dost levičák - pracoval na programu současný chilský prezidentky Michele Bachelet.
Od Ann jsme odjížděli po jedenáctý a ještě se stavili doma, aby se holky převlíkly, a pokračovali jsme na narozeninovou párty jednoho spolužáka, který bydlí v docela velkým domě kousek od nás. Tahle carrete (chilský modismus pro párty) se mi ale zdaleka líbila nejvíc. Bylo tam asi padesát lidí z celý školy, DJ a barman. Nevím, jestli jsem někdy zažil větší pařbu. Latinos opravdu uměj.... Z jídelny otevřený do zahrady byl vystěhovanej nábytek (zbyly jenom starožitný hodny a skříň s vystaveným měděným nádobím - dost typickej kreolskej interiér) a velký reprobedny. Všichni tady ujížděj na regetonu, což je hudba použitelná jenom pro tanec, protože jinak zní vlastně dost hrozně.... Ale některý texty se mi fakt líběj - přesně zapadaj do termínu carrete - třeba "baila morena, baila morena..." anebo "marraca, marraca, marraca", jestli chcete vědět, co to znamená, tak budete muset použít slovník :-) Byli tam skoro všichni moji spolužácí, spousta lidí z áčka a pár lidí ze třeťáku. Sice coby gringo si tanec neužívám tolik jako latinos, ale tahle párty byla fakt úžasná. Domů nás vezl asi ve čtyři táta nějakýho kamaráda nějakýho mýho kamaráda....
Neděle byla o něco klidnější. Na oběd se u nás stavili dva Betty známí, Vali a Alejandra z AFS, takže nás bylo u stolu tolik, že jsme museli jíst venku. Celý odpoledne jsme nějak tak prokecali, rychle jsem ještě poslal Gabi nějaký nápady na ten úkol z filozofie a k večeru jsme s Alejandrou a Betty vyrazili do Santiaga na Cerro San Cristobal, o tom snad někdy jindy.
Jestli každej víkend bude aspoň z desetiny tak dobrej jako tenhle, tak bych řekl, že se mi tady bude líbit....

2 comentarios:

Anónimo dijo...

:-))))


máma

Unknown dijo...

teda Milane, ještě že ten slovník mám v PC vždy po ruce. Nikdy jsem netušil, že se mě bude hodit..
Krásný a vyčerpávající popis víkendu, jsem rád, že tam zatím zažíváš převážně příjemné okamžiky a jsi tak v pohodě. Nechám si o nějakém takovém víkendu zdát. :)