19 de marzo de 2008

Večeře Páně

Dneska jsme místo matiky slavili Poslední večeři Páně.... Přece jenom to katolický colegium má svoje výhody... Teda Colegio La Mision není katolický oficiálně, ale.....


Chléb a víno...



Consuelo, Macarena, Rosalia y Franciska




Můj profesor Jefe - normálně učí fyziku


Jinak včera jsem byl místo školy v Santiagu. Ráno jsem tedy šel na reflexion a na písemku z tecnica de lenguaje (dost těžká, budu rád za dva - sedm je nejlepší), pak do San Bernarda pro občanku a nakonec do Santiaga. U Cerro de Santa Lucia jsem zašel do super tržnice. Na první pohled mi přišlo, že tam je strašně moc gringos... Pak jsem si ale uvědomil, že to možná je tím, že v Caleře de Tango jsme s Ann dva. No nic, příště si radši vezmu unifromu, abych si nepřipadal divně. Kromě tradičních výrobků z alpaky a kůže jsem tam objevil stánek s plakátama. Kvalitní reprinty od dvaceti do čtyřiceti korun a super výběr - co se týče muziky, tak od Preslyho po Pacebo (mimo jiný taky skvělej plakát z berlínskýho koncertu Pink Floydů devadesátýho roku), všechny významný filmy druhý poloviny dvacátýho století a dál reprinty modernistů a impresionistů. Nakonec jsem si koupil do koupelny Miróna :-) Chvíli jsem potom ještě chodil po centru a snažil se koupit si učebnici biologie. Začali jsme totiž dělat genetiku a mirně řečeno se v tom ztrácím. Nakonec jsem vzal metro do Providencie, což je taková lepší čtvrť se spoustou obchodů a další hodinu se snažil najít knihkupectví. Nakonec jsem to sehnal až o stanici metra dál na Avenida de Pedro Valdivia a ještě za ní chtěli neskutečnejch 18000 pesos (asi 800), ale nedalo se nic dělat, doprodej staré edice, nová vyjde až příští rok....

1 comentario:

Káča dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.