17 de febrero de 2008

Arribado

Na letiště v Santiagu sem dorazil překvapivě v pohodě a dost rozespalý, protože mi Iberia nakonec jako odškodný za to čekání v Madridu dala gratis business class... Jako předkrm sem poprvé jedl fois gras (ale že by to bylo až tak jiný než májak...) a k tomu La Rioja, která byla o něco lepší. Nejlepší ale byly sedačky, který se daly téměř úplně sklopit, takže sem nakonec spal skoro stejně dobře jako v hotelu. Vedle mě seděl fakt zajímavej chlápek - pracuje pro LAN Chile a má na starosti vymejšlění novejch věcí pro business a first class. Hlavní náplní jeho času je teda lítat po světě a sledovat, co v b. a f. class nabízej jiný aerolinky. Si říkám, že bych takovou práci taky bral. Dal mi vizitku, tak mu možná napíšu, jestli nepotřebuje asistenta...
Docela mě překvapilo, že sem se shledal i se svým kufrem, který podle všeho taky nocoval v Madridu. Dokonce na mě čekali i lidi z AFS, takže sme po dvouhodinovým čekání na holku z Islandu, která pr změnu byla o den víc v New Yorku vyrazili opožděně na popříjezdovou orientaci.

No hay comentarios.: