13 de enero de 2008

Kdo jsem

Hola, vítejte na mých stránkách. Jsem povrchní mladý literát z Prahy, který se rozhodl prodloužit si studium na gymplu (8 let se mi zdálo málo....) a strávit rok na střední škole v Chile. Držte mi palce, abych opravdu 14. února odletěl. Jinak bych totiž mohl upadnout do deprese, začít psát i jiný věci než tenhle blog, a pak se třeba stát slavným spisovatelem, který by byl úplně všude, což bych vám rozhodně nepřál.
Jinak hlavním cílem tohoto blogu není uspokojovat mé grafomanské mánie, ale ušetřit hodiny a hodiny strávené nad psaním e-mailů na druhou stranu Atlantiku. Jakékoliv politické anebo environmentalistické příspěvky jsou dopředu tabu. Dopustím-li se přeci jen nějakého takového prohřešku, informujte mě prosím o tom a já tento blog zakóduju a následně s velkým potěšením smažu.
Zatím se mějte

No hay comentarios.: